Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
Strona główna » Miasto i Gmina Wolbrom » Aktualności » 2017 » Luty » Wolbromscy policjanci wspierają kampanię "Wiem, co podpisuję"
Wyszukiwarka

Aktualności

Poleć znajomemu
Twoja wiadomość (kliknij tutaj):

Wolbromscy policjanci wspierają kampanię "Wiem, co podpisuję"

2017-02-07 09:22:45

Wiem co podpisuję! Masz prawo do zmiany dostawcy usług i wybrania korzystniejszej oferty. Rób to świadomie! Zanim podpiszesz umowę – przeczytaj! Upewnij się, z jaką firmą zawierasz umowę! Masz wątpliwości co do warunków umowy? Nie musisz podpisywać umowy! Bez względu czy masz 20 czy 80 lat, jeśli podpisałeś - ponosisz konsekwencje. Podpisanie umowy oznacza akceptację jej warunków.

NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
Kiedy dzwoni konsultant przedstawiający się jako „twój dotychczasowy operator” i proponuje atrakcyjną ofertę - BĄDŹ CZUJNY! Sprawdź, czy umowa dotyczy twojego dostawcy. Jeśli nie, zastanów się czy chcesz zmienić dostawcę.
Jeżeli na umowie widnieje logo nieznanej firmy, masz wątpliwości co do oferty, kurier pospiesza i utrudnia ci przeczytanie umowy- NIE PODPISUJ!
Masz prawo przeczytać i podjąć świadomą decyzję.
Jeżeli podpisałeś umowę, dopilnuj, aby kurier zostawił ci kopię. To jego obowiązek, a dla ciebie ważna informacja, z kim zawarłeś umowę.
 Nie daj się zwieść zapewnieniom, że umowa zostanie przesłana później pocztą.
Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna- możesz od niej odstąpić!
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni.
W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia. Podpisz się!
Możliwość ta dotyczy umów zawartych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa np. w domu abonenta. 
 
GDZIE SZUKAC POMOCY?
Masz pytania, wątpliwości? Zadzwoń do nas:
Centrum Informacji Konsumenckiej UKE
801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem dostawcy) lub 22 534-91-74
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.16

Oceń nasze strony

Aktualna ocena: 0 (Ocen: 0)

Sesja rady miejskiej

Relacja Sesji Rady Miejskiej online

Wydarzenia

Kategoria

Dodaj wydarzenie

Newsletter

Newsletter

Aby otrzymywać najnowsze aktualności, wpisz poniżej swój adres e-mail:

Losowy film

DK wolbrom
Wymiana kotłów węglowych 1
Wymiana kotłów węglowych 2
Warta
zostań żołnierzem LGD WFOS Kraków modernizacja szkół Basen Mapa Zagrożeń strefa budowa kanalizacji budowa kanalizacji wolbrom Ekopartnerzy







Wolbrom.pl na Facebooku