Wolbromscy policjanci wspierają kampanię "Wiem, co podpisuję"
2017-02-07 09:22:45
Wiem co podpisuję!
Masz prawo do zmiany dostawcy usług i wybrania korzystniejszej oferty. Rób to świadomie!
Zanim podpiszesz umowę – przeczytaj!
Upewnij się, z jaką firmą zawierasz umowę!
Masz wątpliwości co do warunków umowy? Nie musisz podpisywać umowy!
Bez względu czy masz 20 czy 80 lat, jeśli podpisałeś - ponosisz konsekwencje. Podpisanie umowy oznacza akceptację jej warunków.
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
Kiedy dzwoni konsultant przedstawiający się jako „twój dotychczasowy operator” i proponuje atrakcyjną ofertę - BĄDŹ CZUJNY! Sprawdź, czy umowa dotyczy twojego dostawcy. Jeśli nie, zastanów się czy chcesz zmienić dostawcę.
Jeżeli na umowie widnieje logo nieznanej firmy, masz wątpliwości co do oferty, kurier pospiesza i utrudnia ci przeczytanie umowy- NIE PODPISUJ!
Masz prawo przeczytać i podjąć świadomą decyzję.
Jeżeli podpisałeś umowę, dopilnuj, aby kurier zostawił ci kopię. To jego obowiązek, a dla ciebie ważna informacja, z kim zawarłeś umowę.
Nie daj się zwieść zapewnieniom, że umowa zostanie przesłana później pocztą.
Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna- możesz od niej odstąpić!
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni.
W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia. Podpisz się!
Możliwość ta dotyczy umów zawartych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa np. w domu abonenta.
GDZIE SZUKAC POMOCY?
Masz pytania, wątpliwości? Zadzwoń do nas:
Centrum Informacji Konsumenckiej UKE
801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem dostawcy) lub 22 534-91-74
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.16
Oceń nasze strony
Aktualna ocena: 0 (Ocen: 0)