Wpis do rejestru działalności regulowanej
Dokonywanie wpisu oraz zmian wpisu do REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej NIP,
- numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przygotowany na podstawie art. 9c ust 1-5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) według załączonego wzoru,
2. Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (do pobrania),
5. Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika w tym przypadku dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty:
Opłatę skarbową pobiera się w przypadkach:
- 50 zł - wniesienie wniosku o dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej
(z wyjątkiem: przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej)
- 25 zł - zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności
- 17 zł - gdy strona działa przez pełnomocnika
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto:
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom
68 8450 0005 0000 0000 6493 0020
Termin załatwienia sprawy:
Wpis dokonywany jest w terminie 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.
Wydanie zaświadczenia następuje w ciągu 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.
Do pobrania
wniosek
oświadczenie
REJESTR DZIAŁANOŚCI REGULOWANEJ
Szczegółowych informacji udziela:
Urząd Miasta i Gminy w Wolbromiu
Referat Ochrony Środowiska, pok. 203
ul. Krakowska 1
32-340 Wolbrom
telefon: 32 7065301
Kierownik Referatu: Aneta Perek
Oceń nasze strony
Aktualna ocena: 5 (Ocen: 5)